do ÂściÂągnięcia - pobieranie - ebook - pdf - download
Podstrony
- Strona Główna
- Ks. prof. Michal Poradowski Talmud czy Biblia
- Krentz Jayne Ann Dom luster
- 1036. McMahon Barbara Weekend nad oceanem
- Bóg zśÂ‚a Rousseau Herve
- Christelle Mirin Bonding Camp (pdf)
- Balcerzan Edward Liryka Juliana Przybosia
- Parts of the Body
- Arthur Conan Doyle Przygody Sherlocka Holmesa
- Janik Sylwia Latte
- KukliśÂ„ski Piotr Saga Dworek Pod Malwami 06 Zabawa i Zdrada
- zanotowane.pl
- doc.pisz.pl
- pdf.pisz.pl
- lo2chrzanow.htw.pl
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
Lucyfera - niosącego światło, oświecenie, \ywy ogień, płonące
po\ądanie i Płomienie Piekła.
Do satanistycznego rytuału mo\na u\ywać wyłącznie świec białych i
czarnych. Nigdy nie u\ywaj więcej ni\ jednej białej świecy, czarnych
natomiast tyle, ile potrzeba do oświetlenia komnaty. Przynajmniej jedna
świeca powinna stać po lewej stronie ołtarza symbolizując Moce
Ciemności i ście\kę lewej ręki. Pozostałe czarne świece umieszcza się
tam, gdzie potrzebne są do oświetlenia. Jedną białą świecę stawia się po
prawej stronie ołtarza jako symbol hipokryzji białych "magów" i
wyznawców ście\ki prawej ręki. Nie nale\y posługiwać się \adnym
innym zródłem światła.
Czarne świece u\ywane są w intencji mocy i powodzenia uczestników
rytuału, a w ich płomieniach mają spłonąć pergaminy, na których
zapisano \yczenia uczestników rytuału. Biała świeca u\ywana jest w celu
zniszczenia wrogów. Pergaminy, na których napisane są klątwy, spala się
w płomieniach białej świecy.
DZWON
Dzwiękowy efekt wywołany przez dzwon ma na celu wskazanie
momentu rozpoczęcia i zakończenia rytuału. Kapłan uderza w dzwon
dziewięć razy, obracając się przeciwnie do kierunku ruchu wskazówek
zegara i zwracając uderzenia ku czterem stronom świata. Wykonuje się
to rozpoczynając rytuał - w celu oczyszczenia powietrza z zewnętrznych
dzwięków, po raz kolejny zaś na zakończenie rytuału dla wzmocnienia
siły jego oddziaływania i jako akt oczyszczenia oznaczający jego koniec.
Dzwon powinien wydawać z siebie raczej głośny i przenikliwy dzwięk
ni\ delikatny i brzęczący.
KIELICH
W satanistycznym rytuale kielich lub czara wykorzystywane sÄ… jako
symbol "Pucharu Rozkoszy". Najlepiej gdy kielich wykonany jest ze
srebra, ale jeśli nie ma mo\liwości zdobycia srebrnego, mo\e on być z
innego metalu, szkła lub porcelany - ze wszystkiego oprócz złota. Złoto
zawsze kojarzone było z religiami światłości i Królestwem Niebieskim.
Z kielicha najpierw pije kapłan, a następnie jego asystent.
W rytuałach osobistych osoba odprawiająca ceremonię sama opró\nia
kielich.
ELIKSIR
Stymulujący fluid lub Eliksir śycia u\ywany przez pogan został w
wierze katolickiej sprowadzony do roli wina mszalnego.
Początkowo napój stosowany w pogańskich rytuałach pito, aby
zrelaksować uczestniczących w ceremonii i zintensyfikować ich emocje.
Satanizm nie poświęca swojego boga, tak jak robią to inne religie.
Satanista nie praktykuje czegoÅ› takiego jak symboliczny kanibalizm i
powraca do pierwotnego przeznaczenia wina mszalnego
wykorzystywanego przez chrześcijan - do stymulowania emocji
koniecznych przy odprawianiu satanistycznego rytuału. Nie musi to
jednak być tylko wino - dobre są jakiekolwiek stymulujące i przyjemne
dla podniebienia napoje.
Eliksir śycia ma być pity z Kielicha Rozkoszy, jak zostało to wy\ej
opisane, zaraz po wygłoszeniu Inwokacji do Szatana.
MIECZ
Miecz Potęgi jest symbolem agresywnej siły i słu\y jako przedłu\enie i
wzmocnienie ramienia, którym kapłan gestykuluje i wskazuje. Jego
odpowiednik w innych formach magicznych rytuałów stanowi laseczka
lub czarodziejska ró\d\ka. Podczas Inwokacji do Szatana kapłan trzyma
miecz skierowany na symbol Bafometa. Bronią tą posługuje się równie\,
co zostało opisane w Etapach Rytuału, przy wywoływaniu czterech
Ksią\ąt Piekła. Kapłan przebija końcem miecza pergamin zawierający
przesłanie lub \yczenie zaraz po jego odczytaniu na głos.
Następnie nadziany na ostrze pergamin trafia w płomienie świecy.
Podczas wysłuchiwania \yczeń innych uczestników i podczas
powtarzania ich kapłan trzyma miecz nad głowami zgromadzonych
(starym rycerskim zwyczajem). W osobistych rytuałach mo\na
wykorzystać długi nó\, laskę lub jakiś inny podobny przedmiot, jeśli
miecz jest trudno dostępny.
FALLUS
Fallus jest pogańskim symbolem płodności reprezentującym siłę
rozrodczą, męskość i agresję. To kolejny element, którego znaczenie
zostało bluznierczo zmienione, aby pasowało do kierujących się
poczuciem winy chrześcijańskich ceremonii. Fallus jest pozbawioną
hipokryzji wersją aspergillum, "kropidła do święconej wody" u\ywanego
w katolicyzmie - co stanowi metamorfozÄ™ penisa!
Jeden z asystentów kapłana trzyma fallus oburącz i metodycznie nim
potrząsa na cztery strony świata w celu pobłogosławienia domu.
Wykorzystać mo\na ka\dy symbol falliczny. Je\eli jest on trudno
dostępny, mo\na wykonać go z gipsu, drewna, gliny, wosku itd. Fallus
jest niezbędny jedynie w przypadku zorganizowanych rytuałów
grupowych.
GONG
Gongu u\ywa się do przywoływania Mocy Ciemności. Nale\y raz w
niego uderzyć zaraz po powtórzeniu prze uczestników rytuału słów
kapłana "Chwała Szatanowi!" Gong jest konieczny jedynie w przypadku
zorganizowanych rytuałów grupowych. Ze względu na efekty
dzwiękowe najlepiej wybrać gong koncertowy, gdy jednak nie sposób go
dostać, mo\na posłu\yć się jakimkolwiek gongiem o pełnym, bogatym
brzmieniu.
PERGAMIN
O u\yciu pergaminu decydują jego organiczne właściwości,
porównywalne z elementami natury. Pergamin stosowany podczas
ceremonii - o ile ma odpowiadać poglądom satanistów dotyczącym
składania ofiar - winien być sporządzony ze skóry owcy zabitej, co
nale\y koniecznie podkreślić, na po\ywienie. śadne zwierzę nigdy nie
bywa zabijane tylko dlatego, aby wykorzystać je w całości lub części do
satanistycznego rytuału. Je\eli nie ma mo\liwości uzyskania pergaminu
otrzymanego z wcześniej zabitej owcy, wprowadzić mo\na w zamian
zwykły kawałek papieru.
Zapisane na pergaminie przesłania lub \yczenia spalane są w
płomieniach świecy i wysyłane w eter. śyczenie jest wypisywane na
pergaminie lub na papierze, odczytywane głośno przez kapłana, a
następnie spala się je w płomieniach czarnej lub białej świecy - w
zale\ności od poszczególnego \yczenia. Przed rozpoczęciem rytuału
przekleństwa rzucane są na prawo od kapłana, a uroki i
błogosławieństwa na lewo.
(WODA) KSIGA LEWIATANA
GNIEWNE MORZE
Mimo \e osoby nie przywiązujące wagi do słów twierdzą coś
przeciwnego, uniesienia ekstazy emocjonalnej lub ból cierpienia mo\na
uzyskać drogą komunikacji słownej. Skoro ceremonia magiczna ma dać
zajęcie wszystkim zmysłom, wobec tego nale\y przywołać odpowiednie
dzwięki. Na pewno prawdą jest, \e "czyny bardziej przemawiają ni\
słowa", ale to słowa stają się pomnikami myśli.
Chyba najbardziej widoczną wadę magicznych wezwań stworzonych w
przeszłości stanowi brak emocji w czasie ich recytacji. Pewnemu staremu
mędrcowi, znanemu autorowi, kiedy recytował inwokację uło\oną przez
siebie i mającą wielkie znaczenie dla jego magicznych pragnień,
zabrakło słów w tym właśnie momencie, gdy rytuał miał się ju\ spełnić.
Zwiadomy faktu, \e musi podtrzymać poziom emocji, szybko
wyrecytował słowa o du\ym natę\eniu emocjonalnym, które przyszły mu
do głowy - parę zwrotek z poematu Rudyarda Kiplinga! W ten sposób
przy wsparciu eksplozji chwały ociekającej adrenaliną mógł zakończyć
swoje zaklęcie.
Inwokacje przedstawione na następnych stronach mają słu\yć jako
wyra\enie pewności, a nie pełnego skargi strachu. Dlatego nie ma tam
płytkich obietnic i fałszywej dobroczynności. Lewiatan, wielki Smok z
Wodnej Otchłani, wdziera się rycząc niczym morze, a inwokacje te są
jego trybunałem.
INWOKACJA DO SZATANA
In nomine Dei nostri Satanas Luciferi excelsi!
W imię Szatana, Władcy ziemi, Króla świata, nakazuję siłom Ciemności
obdarzyć mnie swoją Piekielną mocą!
Otwórzcie szeroko bramy Piekła i wyjdzcie z otchłani, aby przywitać
mnie jako swego brata (siostrÄ™) i przyjaciela!
Obdarzcie mnie zaspokojeniem, o którym mówię!
Przyjąłem wasze imię jako część samego siebie! śyję jak zwierzę na polu
[ Pobierz całość w formacie PDF ]