do ÂściÂągnięcia - pobieranie - ebook - pdf - download
Podstrony
- Strona Główna
- fragment systemy baz danych wydanie ii hector garcia molina jeffrey d ullman jennifer
- Article Addiction
- Creswell Jasmine DoskonaśÂ‚a narzeczona
- Joe Haldeman Manifest Destiny
- Carole Mortimer Opć™tana
- Black Gold Billionaires 03 Celmer Michelle Niebezpieczna namić™tnośÂ›ć‡
- Aleksandrowicz Gumowska Kuchnia i medycyna 1986r
- Ed Greenwood Forgotten Realms Shadow of the Avatar 3 All Shadows Fled
- Jedi Adam Upadek Jedi
- Dalton Tymber Acquainted With the Night
- zanotowane.pl
- doc.pisz.pl
- pdf.pisz.pl
- ptsmkr.pev.pl
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
porozmawiać. Brak tutaj także konkurencji, ponieważ wszyscy
podstawiają sobie nawzajem nogę, aby dotrzeć do tych pięciu
procent. Ta dziewięćdziesięciopię-cioprocentowa grupa
interesuje nas najbardziej. Po co chodzić i szukać kogoś, kto - jak
wskazują statystyki naszej działalności - jest ostatnim
człowiekiem zdolnym odnieść sukces w naszej organizacji?
Pomyśl o tym. Historycznie rzecz biorąc, handlowcy mają
najmniejszą szansę na powodzenie w naszej działalności. Lecz
jeśli jesteś handlowcem, to znajdujesz się na właściwym miejscu.
A to dlatego, że handlowcy mogą osiągać ogromne sukcesy w
tym biznesie, jeśli tylko się go nauczą.
Zaraz wyjaśnię, o co mi chodzi. Istnieją firmy marketingu
sieciowego i istnieją spółki sprzedaży bezpośredniej. Różnią się
one od siebie. Mieszają się ze sobą jak oliwa z wodą. Większość
ludzi nie dostrzega tej różnicy.
DROGA DO SUKCESU: INNE ZASADY POMAGAJCE... 65
Jeżeli od razu wskażesz ją wszystkim osobom z twojej dolnej
Unii, powinny one pózniej zasponsorować jakiegoś handlowca,
tak aby zrozumieć różnicę między sprzedawaniem a
marketingiem sieciowym.
Jest ona bardzo prosta. Handlowiec przez całe życie był
rekrutowany. Zwróć uwagę na słowo rekrutowany". Został
zwerbowany przez kierownika sprzedaży po to, aby sprzedawał
dla kierownika sprzedaży. Toteż kiedy rekrutujesz handlowca do
swojej firmy, myśli on następująco:
Będę chodził i rekrutował grupę osób, które będą dla mnie
sprzedawać".
Tak myślący ludzie nie odniosą dużego sukcesu w tym
biznesie. Nie rekrutujemy ludzi, aby dla nas sprzedawali.
Sponsorujemy ich po to, aby dla nich pracować. To zupełne
przeciwieństwo tego, co handlowiec przywykł robić przez całe
życie. Oto przykład ilustrujący, co mam na myśli. Sponsoruję
kogoś, kto następnie sponsoruje swego kolegę. Mój dystrybutor
pracuje dla kolegi. Ja również pracuję dla tego kolegi. Pózniej
ten kolega sponsoruje innego kolegÄ™. Obaj pracujÄ… dla nowej
osoby. Ja także dla niej pracuję. Robimy to w stosunku do
wszystkich osób w dolnej linii. Im głębiej sięgasz, tym twój
biznes się umacnia, gdyż każdy ma ludzi w swojej górnej linii,
którzy dla niego pracują.
Widziałem handlowców przystępujących do tego biznesu,
którzy w ciągu kilku miesięcy rekrutowali ponad setkę osób.
Problem w tym, że stale mają oni pod sobą tylko jeden lub dwa
poziomy. Nie dokonali duplikacji. A ten biznes polega właśnie
na duplikacji.
Nie osiągniesz duplikacji, dopóki sponsorowana przez ciebie
osoba nie znajdzie się na poziomie trzecim. Tak więc, jeżeli ja
stanowiÄ™ pierwszÄ… liniÄ™ i sponsorujÄ™ Kathy, nie
66 SYSTEM
osiągnę duplikacji, dopóki Kathy nie znajdzie się na poziomie
trzecim. Kathy i ja musimy pomóc trzem nowym osobom w jej
dolnej linii.
Większość handlowców nigdy nie nauczy się dupliko-wać.
Zajrzyj do Prezentacji na serwetce nr 4", która szczegółowo
wyjaśnia tę procedurę.
Handlowcy, nie rozumiejÄ…c tego procesu, w pierwszym
miesiącu wprowadzają do biznesu aż dziesięć osób. Cieszysz się,
ponieważ wygląda to tak, jakby byli oni pełni energii, i liczysz
na to, że staniesz się bogaty. W drugim miesiącu werbują kolejne
dziesięć osób. W trzecim mają następne dziesięć. Ale w tym
momencie tracÄ… tych pierwszych z pierwszego miesiÄ…ca. A kiedy
nadejdzie szósty miesiąc rozglądają się za następną nowością,
którą można by sprzedać.
Przez pierwsze sześć miesięcy zarobią więcej pieniędzy niż
my, którzy działamy naszą metodą. Ale my pójdziemy dalej,
podczas gdy oni będą stać w miejscu przez sześć do dziewięciu
miesięcy! Dzieje się tak, dlatego, że stosując nasze metody,
gramy w grę zwaną duplikacją. Handlowiec grał natomiast w
dodawanie i odejmowanie.
Największym atutem handlowca jest zdolność dzwonienia do
obcych ludzi i umawiania siÄ™ z nimi na spotkania. Ta zaleta
może stać się też przyczyną porażki, ponieważ wszystkim, co
handlowcy robią, jest bieganie w kółko i werbowanie ludzi. Nie
poświęcają nikomu wystarczająco dużo czasu, aby móc
[ Pobierz całość w formacie PDF ]